Vi blev vejledt og lyttet til

 I stedet for 90 hit af ubrugelige udbud om dagen, fik vi de 4 relevante.

En af de første ting vi lærer i salg, er at lytte og det er også en af de sværeste.

  • Hvad er det kunden skal bruge, og ikke hvad tror jeg?
  • Hvad efterspørger kunden, og ikke hvad mener jeg?
  • Hvordan ønsker kunden det sammensat og ikke hvad synes jeg?

Vores skift til udbudshuset startede med den proces. Der blev lyttet til hvad vi skulle bruge, hvad vi efterspurgte og hvordan vi ville have det sammensat.

Der blev ryddet op og taget stilling.  I stedet for 90 hit af ubrugelige udbud om dagen, fik vi de 4 relevante.

Vi blev vejledt og lyttet til, og det er guld værd i et samarbejde.

Mine varmeste anbefalinger til udbudshuset, deres medarbejdere og deres proces.

Camilla Bang

Kundeservice og udbudskoordinator

Vingmed A/S

Download