Er du vores nye Salgskonsulent?

Er du den Salgskonsulent vi mangler, der med gode talegaver og interesse, kan hjælpe virksomheder med at navigere i det offentlige udbudsmarked?

Hvem er vi?

UdbudsHuset er en førende leverandør af udbudsovervågning til virksomheder, der enten handler eller ønsker at handle med det offentlige i Danmark.

Vi tilbyder en unik service, der hjælper vores kunder med at identificere og udnytte forretningsmuligheder inden for det offentlige.

Hvad bliver din rolle?

Som Salgskonsulent vil din primære opgave være at sælge vores udbudsovervågning til potentielle kunder. Du vil håndtere salget både via telefonen og online møder, så det er vigtigt, at du er fortrolig med brugen af disse værktøjer.

Yderligere vil du have en central rolle i at forstå vores kunders ydelser og interesseområder for at kunne tilbyde de bedst mulige løsninger.

Hos UdbudsHuset vil du få mulighed for at udvikle dine salgsfærdigheder og arbejde i et dynamisk miljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

Ydermere tilbyder vi en fast løn plus bonus, frokostordning, pension og sundhedssikring.

Hvem er du?

Vi søger en kandidat, der har følgende kvalifikationer og egenskaber:

  • Erfaring med salg og rådgivning over telefonen.
  • Løbende dialog med kunder og vedligehold af nye kundeemner.
  • Evnen til at forstå og analysere kunders behov og tilpasse mulige løsninger derefter.
  • Evnen til hurtigt at omstille sig og tale med kunder på alle niveauer.
  • En passion for opsøgende salg og det at skabe langvarige kunderelationer.
  • Gode kommunikations- og præsentationsevner i både skrift og tale samt online.
  • Selvstændighed og selvmotiverende.
  • Erfaring med canvaskald.

 

Har du yderligere spørgsmål, kontakt gerne Mohammad Issa på tlf. 26702838 eller mail issa@udbudshuset.dk

Download